Maatschappijkritisch boek

Met momenten kon ik mijn gedachten moeilijk bij het boek houden. Nochtans vond ik het boeiend en leerrijk maar het ging soms net iets te vaak over kunstwerken waar ik me niks kon bij voorstellen en dat zorgde er voor dat mijn gedachten te veel afdwaalden. Maar ik hield enorm van het maatschappijkritische in het boek. Die delen las ik vaak met een glimlach op mijn gezicht.

Ik vond zijn vriendin een vervelend mens, voor stomme dingen ruzie maken. Ik hou er niet van. Al weet ik niet of het zijn echte vriendin is/was.

Ik twijfelde tussen 3 en 4 sterren maar ben dan toch voor 4 gegaan. Het is op zich een zeer goed geschreven boek. Het is zeer gevarieerd qua thematiek, ook al draait het vooral rond het thema toerisme.

Meer recensies van Mother of Podencos