fantastisch

Chantal Rijkbost 09 januari 2021
Ik heb dit boek via een luisterboek gelezen. Dit haakt bij mij zelden aan doordat ik mezelf moeilijker in het verhaal kan vinden. Toch deed dit boek het voor mij en verdween ik helemaal in deze fearie wereld!

Super verhaal lijn en de personages die in het verhaal zich ontwikkelen vormen mooie karakters. Jude sprak mij persoonlijk heel erg aan door het koppige aspect.

Ook in dit verhaal kan je heerlijk ontsnappen aan de wereld en verdwijnen in een ander. Naast dat dit een mogelijkheid is, is het verhaal ook spannend en wil je constant weten wat er hierna gaat gebeuren.

Trigger warning voor pesten, geweld en racisme. Ik vond persoonlijk dat dit wel echt het verhaal en de personages vormden.

Super boek! Heb gelijk deel 2 en deel 3 besteld!! Zeker een van mijn favorieten. Ook heb ik deel 1 maar even besteld om het over een tijdje helemaal in een keer opnieuw te lezen als deel 3 eindelijk uitkomt in het Nederlands.

Meer recensies van Chantal Rijkbost