hate to love

Chantal Rijkbost 10 januari 2021
Heerlijk dit vervolg! We volgen jude en cardan die samen het fearie rijk regeren, onder iets wat bijzondere omstandigheden.
In het eerste deel word het gevoel van jude naar cardan en andersom duidelijk beschreven en voel je de haat en nijd onder elkaar.
In dit deel komen zij er achter dat haat en liefde misschien toch dichter bij elkaar liggen.

Dit deel van de trilogie komt veel verraad voor van onverwachter hoeken. De verhaallijn in dit deel is strategisch maar geen moment saai. Elk hoofdstuk is er wel een element dat je verrast.

De personages zie je in dit boek groeien en groeien. Ook leren zij zelf hun gevoelens en kunsten beter kennen, dit maakt dat het verhaal je aangrijpt.

Vanmorgen moest ik nog 100 pagina’s. Ik wou eigenlijk in een keer doorlezen maar wilde ook niet dat het verhaal afgelopen zou zijn tot deel 3 in het Nederlands komt.

Conclusie: Aanrader en ga de serie aan het einde van het jaar nog eens lezen!!!

Meer recensies van Chantal Rijkbost