super!

Chantal Rijkbost 09 januari 2021
Het verhaal gaat verder vanaf een ander perspectief. Vanaf dit oogpunt vond ik het verhaal beter en interessanter doordat het karakter mij een stuk meer aansprak.

Het verhaal zelf is lichtelijk een herhaling van hiervoor. Door de plotten die erin zitten verveel je je nooit en blijft het verhaal doorgaan. Het is een snelle en leuke read.

Het eind plot was voorspelbaar maar door de manier van schrijven twijfel je toch over de andere mogelijkheden en blijft het dus alsnog leuk.

Nu even verder met andere series voor ik doorga naar finale! Ergens wil je heel graag weten hoe het afloopt nu maar ik wil het verhaal ook nog niet achter me laten.

In het kort: een super magisch boek, met elementen die je niet verwacht. Heerlijk om in te vluchten en leest vlot!

Meer recensies van Chantal Rijkbost