De gevallen koning

De gevallen koning

Rank 1840 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 24 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0

De opvolger van De wrede prins, dat werd bejubeld door bloggers, boekhandelaren en pers

Voor de fans van Sarah J. Maas en Leigh Bardugo

Jude is erin geslaagd om Cardan, de koning van Elfhame, aan haar wil te onderwerpen. Voor een jaar en een dag is hij slechts een marionet, terwijl Jude over zijn koninkrijk heerst. Meer dan ooit moet ze het hoofd bieden aan hofintriges, wisselende bondgenootschappen en aan de slinkse Cardan, die tot alles in staat is om zijn macht terug te krijgen.

Dan slaat het verraad toe, dichterbij dan Jude had kunnen vermoeden. Als ze zichzelf en haar familie in leven wil houden, zal ze de verrader moeten ontmaskeren en haar gevoelens voor Cardan in bedwang moeten houden. Terwijl Jude al haar sluwheid inzet om te overleven, tikken haar dagen op de troon onverbiddelijk voorbij.

In de pers
‘Het eerste deel van de internationale fantasysensatie Elfhame verschijnt in een limited edition met veel blinkend goud.’ Het Parool

‘Een fantastische reis naar een huiveringwekkend elfenland, prachtig bloemrijk geschreven en vol grillige personages.’  **** Algemeen Dagblad

‘Zoek je een niet al te zoetsappig boek met een badass vrouwelijk hoofdpersonage, dan is deze serie echt iets voor jou. Ik kan in ieder geval niet wachten om meer over Jude en haar avonturen te lezen!’ **** Hebban.nl

De wrede prins is bewonderenswaardig, vol spanning, romantiek en mythologie. Dit is YA-fantasy van de bovenste plank.’ NBD Biblion

Young Adult
Fictie 15+