De gevallen koning

Rank 417 Gelezen 172 Aan het lezen 14 Wil ik lezen 241 Favoriet 22 Recensies 25
Young adult Artikelen 2 Lijsten 6 Spots 2   Topics 0

Jude is erin geslaagd om Cardan, de koning van Elfhame, aan haar wil te onderwerpen. Voor een jaar en een dag is hij slechts een marionet, terwijl Jude over zijn koninkrijk heerst. Meer dan ooit moet ze het hoofd bieden aan hofintriges, wisselende bondgenootschappen en aan de slinkse Cardan, die tot alles in staat is om zijn macht terug te krijgen.

Dan slaat het verraad toe, dichterbij dan Jude had kunnen vermoeden. Als ze zichzelf en haar familie in leven wil houden, zal ze de verrader moeten ontmaskeren en haar gevoelens voor Cardan in bedwang moeten houden. Terwijl Jude al haar sluwheid inzet om te overleven, tikken haar dagen op de troon onverbiddelijk voorbij.

Young Adult
Fictie 15+
Meulenhoff Boekerij B.V.
12 november 2020
12 november 2020

Demi Schoonenberg Hebban Recensent

Magisch, verraderlijk en verslavend

door: Demi Schoonenberg 1 like ebook

Let op: deze recensies bevat spoilers voor het eerste deel, De wrede prins.

Na de gebeurtenissen in De wrede prins, waarin de sterfelijke Jude faerie prins Cardan misleidde om tijdelijk opperkoning van Elfhame te worden, tegen zijn zin en totdat haar broertje er klaar voor is Cardans plek in te...

Reacties op: De gevallen koning