Spannend verhaal met een link naar het Oude Egypte

ChantalH 06 mei 2019 Hebban Team
Een spannend en vlot geschreven verhaal dat gebruik maakt van de mythen van het Oude Egypte. Fascinerend! Door de vlotte schrijfstijl en de redelijk korte hoofdstukken leest het heel lekker. Je zit vanaf het begin van het verhaal op het puntje van je stoel en wordt meegezogen in de verwikkelingen in Frankrijk en Egypte, in het heden en in het verleden. De karakters zijn mooi vormgeven, ze komen tot leven en je leeft met ze mee. Het is een heel origineel verhaal dat goed is uitgewerkt. Je verbaasd je steeds weer wat er allemaal gebeurd. Het einde is redelijk verrassend, hoewel de epiloog een beetje is afgeraffeld om alles uit te leggen. Dat is wel een beetje jammer. Maar ik heb het boek toch met heel veel plezier gelezen.

Meer recensies van ChantalH