Verliezen van jezelf

chrisje40 11 juni 2020

Het verhaal start in 1979 als Caitlin en Koen elkaar leren kennen.
Al snel raakt Caitlin verslaafd aan de narcist Koen, en gaat naar zijn pijpen leven.
Als Caitlin dan zwanger raakt van Koen wil hij niks meer met haar te maken hebben.
Caitlin zet door en laat hun dochter Sifra geboren worden.
Inmiddels is het 1999 en is Sifra 18 en wil als au-pair in Engeland gaan werken.
Na veel twijfelen gaat Caitlin akkoord en mag Sifra naar london om daar te gaan werken.
Tot op Schiphol gaat alles goed, maar dan blijkt het vliegtuig via Polen te vliegen.
Daar aan gekomen wordt Sifra alles afgenomen en opgesloten met een bewaker voor de deur.
Nadat Caitlinn 4 dagen niks Van Sfra heeft gehoord gaat ze toch naar de politie en krijgt daar contact met rechercheur Koen.
Zou het hem lukken om Sifra thuis te brengen en wat voor rol heeft vader Koen in dit geheel...…...
Het verhaal op zich zit goed in elkaar en is lekker vlot geschreven.
Wel heb ik gemengde gevoelens bij dit boek.
Of ik het goed vind weet ik eigenlijk niet zo goed, maar slecht vind ik het zeker niet.
Het onderwerp is natuurlijk zeer actueel.
Als je eenmaal in het boek zit wil je verder lezen en weten hoe het afloopt met Sifra en de meisjes

Meer recensies van chrisje40