Wauw

Wat een mooi boek. Het langverwachte laatste boek gelijk op de dag van uitgekomen gaan lezen en als je eenmaal begint kun je het bijna niet meer wegleggen. In dit boek volg je het leven van Atlas en hoe zes van de zeven zussen in zijn leven zijn gekomen. Ook wordt de verhaallijn van de missende zus duidelijk. Het einde van het boek is mooi en ontroerend. Dit had ik enigszins wel verwacht/gehoopt maar toch niet zien aankomen. Alle vragen die ik eerder had zijn allemaal beantwoord.

Het is mooi om te lezen hoe alle verhaallijnen van alle delen zo mooi samen komen. Ook hier is er weer aandacht voor geschiedenis en daar zal ook zeker research naar gedaan zijn en dat is zeker terug te lezen.

Het boek is zeker een aanrader om te lezen.

Meer recensies van Christa Klerks