Christine-157 11 april 2003
Naar mijn mening het beste werk tot nu toe van het schrijversduo Nicci French! Vanaf de allereerste pagina worden al ijzingwekkende scenes beschreven! De spanning loopt hoog op. Maar na deze huiveringwekkende scènes is het niet afgelopen met de spanning maar loopt het nog hoger op! De nieuwsgierigheid van de lezer wordt elke pagina meer opgewekt, wie is de hoofdpersoon, wat is er gebeurd en vooral waarom is het gebeurd? De hoofdpersoon, Abbie Devereaux, probeert haar verleden te achterhalen die zij is kwijtgeraakt dankzij geheugenverlies. Stap voor stap komt zij dichterbij de waarheid en ontdekt haar identiteit. Het boek is zo geschreven dat de lezer op een realistische manier met de hoofdpersoon mee kan denken en allerlei speculaties omtrent haar verdwijnen en weer terugkomen kan maken!

Een echte aanrader voor de thriller en detective liefhebber!

Meer recensies van Christine-157