Christine-157 13 oktober 2003
Inmiddels ben ik door alle boeken van Nicci French heen. De verborgen glimlach lag al een paar manden te wachten om gelezen te worden en dat is inmiddels gebeurd. Ik had een hoge pet op van Nicci French maar helaas daalt mijn waardering na het lezen van dit boek. Geen onaardig verhaal, dat zeker niet maar zoals al eerder is gezegd heb ook ik het gevoel dat de boeken steeds meer fabriekswerk worden en dat er niet meer met passie wordt geschreven.

Het verhaal leest lekker weg en er zitten inderdaad enkele spannende momenten in verwerkt maar een literaire thriller, nee zo zou ik het niet noemen. Meer een ik-wil-even-niet-nadenken boek. Ik ben beter geend van Nicci French maar blijf hopen op een boek dat Onderhuids zal overtreffen. Helaas is ze dat mijns inziens niet gelukt met De verborgen glimlach.

Meer recensies van Christine-157