Geweldig tweede deel

ciin_leest 02 april 2024
Wat was het heerlijk om weer terug te zijn in deze wereld. Na Corrupt was ik heel benieuwd hoe het verder zou gaan met de andere jongens. Schuilplaats richt zich meer op Kai en ondanks dat dit Kai zijn verhaal is, was het erg prettig dat je wel meer te weten komt over Michael, Damon en Will.

Het verhaal speelt zich in het heden en soms verleden af en word wisselend verteld vanuit Kai en Banks, en wauw! Ik heb zo erg genoten van beide karakters. Door het boek heen leer je steeds wat meer over beiden en hierdoor werkt het heden/verleden stukje dus ook heel erg goed.

De schrijfstijl van Douglas is lekker vlot en een tikkeltje duister. Maar ze weet je helemaal vast te klemmen in het verhaal, zodat je door wil lezen tot je het boek uit hebt. En waar je soms echt in een heerlijke spicy scene terecht komt, komt de darkness van deze serie af en toe ook goed naar voren en zit je op het puntje van je stoel.

Douglas weet een uitgebreide wereld neer te zetten en ze weet haar lezers geboeid te houden van begin tot het einde. Ik ben heel erg benieuwd naar de andere delen van de serie.

Octoberbooks bedankt voor het recensie-exemplaar om te lezen!

Meer recensies van ciin_leest