OK, niet geweldig

cindy-schipper 10 juni 2020
Vandaag uitgelezen: "De wolven." Deel 3 i. de Ragdoll-serie, waarin alle belangrijke personen uit de eerdere boeken samenkomen.

Maar helaas, niettemin vind ik dit persoonlijk het zwakste deel van de serie. Waar deel 1 je van begin tot eind bij de kerk greep, was deel 2 ook goed, maar deel 3 kon meo niet boeien en werkte uiteindelijk vooral onrustig en verwarrend door het vele heen en weer gewip jij n het verhaal. De basisingrediƫnten qua moord vond ik persoonlijk ook minder fascinerend.

Heb het uitgelezen, maar meer vanuit de gedachte dat ik al zover gekomen was in het boek. Persoonlijk vind ik dit te doen,b maar meer dan drie sterren geef ik deze niet. Helaas. Twee delen was beter geweest. Ondanks de weer prachtige vormgeving.

Meer recensies van cindy-schipper