The Bookbabe

De schaduwman ~ Helen Fields
Ambo Anthos, ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Wat een waanzinnig, gruwelijk boek weer! Echt, Helen Fields stelt nooit teleur met haar verhaallijnen, plottwisten en lugubere details. Ook al is dit een losstaand boek, toch was het een feestje om wat bekende personages zoals Ailsa Lamberts, Commissaris Overbeck en Doctor Woolwine tegen te komen. Maar als je geen idee hebt wie deze mensen zijn, maar dat ook niets uit, want het doet er voor het verhaal absoluut niet toe dat je al weet wie ze zijn. Het enige dat je moet weten is dat dit verhaal je niet los gaat laten. Ik las delen met klamme handen, en andere stukken happend naar adem, was ik op sommige momenten nog euforisch, was ik 3 pagina's alleen nog maar bang voor wat nog zou komen. Ik heb genoten, ondanks het heftige verhaal. Als er iemand een moordenaar een gezicht kan geven, is Helen Fields het wel. Een absolute aanrader voor thriller fans ♡

Meer recensies van Cisz Geverink-Strasters