The Bookbabe

Hersenschimmen ~ Cocky van Dijk
Uitgeverij Zilverspoor, ⭐️⭐️⭐️☆☆

Ik hou van Cocky van Dijk, zowel van haar als persoon als van haar schrijven. Elk boek van haar hand staat in mijn kast, en heb ik met veel plezier gelezen. Dus deze verhalenbundel moest en zou ik hebben, terwijl ik dus eigenlijk helemaal niet zo van korte verhalen hou. Ik hoopte dat het dit keer anders zou zijn, maar helaas. Geen een verhaal stak er voor mij echt boven uit. En het voelde alsof ik een grote zak chips voor mijn neus had had, en elke hap een andere smaak had. En hey, het is chips, dus jummie, maar echt genieten is toch anders. Het spijt me oprecht, dat ik er niet van genoten heb zoals van al haar andere boeken. Ik wilde mezelf zo graag weer verliezen in de werelden die zij kan creëeren, dat het bijna een teleurstelling was dat het me dit keer niet lukte. Eerlijk is eerlijk, de verhalen zijn absoluut niet slecht. Ik kwam alleen helaas niet verder dan een "gewoon goed"-3 sterren gevoel.

Meer recensies van Cisz Geverink-Strasters