The Bookbabe

"Elk laatste beetje goede intentie dat ik had, is net door de deur naar buiten gevlogen." ~ p31.

Wat een heerlijk verhaal! Het is dat ik moest slapen, ander had ik hem in 1 ruk uitgelezen!

"Ze heeft geen idee wat voor uitdaging ze me heeft voorgelegd. En als er iets is wat ik nooit doe, dan is het een uitdaging uit de weg gaan." ~ p52.

Verleid me is een erotische roman, en vertelt het verhaal van Amélie en Oliver. Tijdens een belagrijke wedstrijd raakt topvoetballer Oliver Prins geblesseerd, en wordt naar het ziekenhuis gebracht. Amélie heeft dienst op de spoedeisende hulp waar hij binnen wordt gebracht. Wanneer zij hem komt onderzoeken heeft de zware pijnmedicatie zijn hoofd beneveld, en doet hij haar een zeer oneerbaar voorstel. Ondanks dit genante voorval is Oliver vastberaden haar mee te krijgen op een date, en hij accepteert geen nee.
Als ik 1 nadeel moet noemen is dat het wat mij betreft wel 100 pagina's dikker had mogen zijn, zodat de spanning hier en daar wat meer uitgerekt kon worden. Er had van mij wel iets meer om heen gedraaid mogen worden, en het kat en muis spelletje wat langer mogen duren. Een beetje spanning opbouwen is juist zo fijn bij dit soort verhalen. Maar ondanks dat heb ik absoluut genoten van het verhaal. De personages zijn leuk neergezet, het verhaal en de setting zijn een fantasie van veel vrouwen, en de spanning knettert van de pagina's.

"What the f*ck is er met mij aan de hand? Ik heb nog nooit zo'n fascinatie voor iemand gehad." ~ p62.

Absoluut een aanrader voor de fans van erotische boeken! En stiekem hoop ik dat we nog een vervolg krijgen waarin we eindelijk wat meer van Zita te lezen krijgen, want dat verhaal maakt me ook nieuwsgierig!!!

Meer recensies van Cisz Geverink-Strasters