Leer jezelf en je verlangens kennen en handel er naar!

Claudia Stinne 04 april 2024 Auteur
Fijn boek. Het wordt niet echt zo genoemd, maar ik herken alle pijlers van ACT (acceptance and commitment therapy) in de principes die in dit boek beschreven worden. En laat ACT nu net de psychologische stroming zijn die perfect bij mij past… Het is heerlijk om je niet overal druk over te maken en te kiezen waar aan je je ‘fucks’ besteedt. Wat is de moeite waard om je energie aan te besteden en wat niet, daar gaat het om. Laat je je leiden door anderen of door de zaken die je zelf belangrijk vindt? Ga je doen wat er bij je past of blijf je doorgaan met je aanpassen aan de wensen van anderen…
Mark geeft handzame tips, duidelijke voorbeelden en is hilarisch in al zijn verhalen. Ik heb er van genoten!

Meer recensies van Claudia Stinne