Bloedwraak laat je niet los

Cobie Verheij 28 maart 2024
Bloedwraak is een thriller die je niet zomaar loslaat. Na verschillende keren op het verkeerde been gezet te zijn en verrast te worden door de plot van het verhaal, komt er naderhand een ander besef boven. Bloedwraak laat zien, dat het leven uit keuzes bestaat, maar dat keuzes ook weer kunnen samenhangen met toevalligheden en omstandigheden. De keuzes die sommige personages maken, zijn desastreus voor de spannende situaties in het boek. Nog duidelijker wordt het dat eerlijkheid en openheid altijd de beste keuze is. Ik vraag me af of Marcella Kleine deze boodschap ook bewust heeft willen laten doorschemeren in deze spannende thriller, die je in één ruk uit wilt lezen.