De nieuwe Bridget Jones?

Uitgeverij: @uitgeverij.hartklopper
Roman / Debuut
Deel 1 van de Fleur Fonteinserie

Samenvatting:

Pas na 9 maanden wordt het lijk van haar vader overgedragen door de Thaise autoriteiten.
Er waren verdachte omstandigheden.
Fleur vertrouwt het niet helemaal en wil weten wat er met haar vader gebeurt is.
Ze gaat op onderzoek uit.
Maar wat voor geheimen ondekt zij allemaal over haar vader? Wat is er eigenlijk gebeurt?
En wat hield hij allemaal verborgen?

Wat vond ik er van:

Ik heb genoten van dit eerste deel.En dan vooral van Fleur Fontein.
Wat een heerlijk verfrissend personage is dit!
Ze is grappig en een echte flapuit.
Ze deed mij echt denken aan Bridget Jones.

In deel 1 maken we ook uitgebreid kennis met vooral Fleur. Ik vind het wel prettig dat een hoofdpersonage zo uitgebreid wordt geintroduceerd.

Aldert schrijft vooral met veel humor, waar ik van hou. Ik heb echt wel hardop zitten lachen tijdends het lezen.
Vooral om de acties van Fleur!
Het is een verhaal met veel verschillende onderwerpen zoals, rouw, jezelf ontdekken, sexualiteit, familie en vriendschap.

Het verhaal is op een leuke en luchtige manier verteld. En op het einde gebeurde er zoveel! Het werd zo spannend. Want wat ontdekt Fleur over haar vader? Ga ik natuurlijk niet verklappen. Dus ik wil heel graag deel 2 lezen!

Dit is een roman met veel humor, liefde, sex en avontuur. Fans van Bridget Jones zullen Fleur geweldig vinden.
Ik vind het een combinatie tussen feelgood/detective/roman
Ik zeg op naar deel 2!

Meer recensies van Corina