Onmenselijk verliefd

Cottenier Ina 10 januari 2020
3 1/2 sterren

Huisje, tuintje, boompje, lekker een gezinnetje stichten. voor Sophie-Ann ligt die toekomst met Jim binnenkort vast maar wie is die mysterieuse man dat ze telkens in haar dromen "bijna" ziet verschijnen. Ze geraakt erdoor gefascineerd maar tegelijkertijd maakt het haar nerveus als blijkt dat haar moeder haar ineens niet wil helpen met het opzoeken naar de betekenis van haar droom. Na de 2 de helft van het boek begin ik het al wat meer te begrijpen en krijg ik zo meer fragmenten te lezen over een verhaal dat ik al ken maar dat neemt niet weg dat ik het niet heerlijk vond . Het einde vond ik wel abrubt afgewerkt. En ineens was het gedaan. Ik vermoed dat er nog een vervolg zal komen want ik zit nog met een onbeantwoorde vraag van haar moeder, het hoe en waarom, dit is in dit verhaal ook wat onafgewerkt. Al bij al heel graag gelezen.

Meer recensies van Cottenier Ina