Te hoge verwachting

Cozybookbrew 28 april 2024
Na het lezen van " Als je dit leest, ben jij de volgende" en de hype op social media, vond ik het een interessant boek met de verwachting van veel spanning.

Het begint alsof de lezer (jij dus) de volgende zou zijn en jij de oplossing gaat vinden. Het eerste deel was matig en het kan aan de schrijfwijze liggen, die voor mij niet is weggelegd.
Het wordt vanuit 3 perspectieven verteld, die zijn makkelijk te volgen.

De kern van het van verhaal is dat er een legende is dat onheil in 3 komt. Geloof jij in legendes? In Mythes?

Uiteindelijk wordt het verhaal wat interessanter, al vond is het niet per se thriller-achtig. Er staan zeker mooie en pakkende uitspraken in.
" Je kunt pas van je successen genoten en van je fouten leren, als je alles gegeven hebt"

Door de te hoge verwachting en de hype, viel het voor mij wat tegen. Te weinig echte spanning.

" De regel van drie wacht geduldig en trouw. Eerst kwam hij voor mij, nu komt hij voor jou"

Meer recensies van Cozybookbrew