Ongelooflijk goed!

Cozybookbrew 28 april 2024
Let op: Mogelijk spoilers!

Wat een fantastisch boek van 612 bladzijdes! De derde in de serie en wat voor een.
Sarah J. Maas weet weer een goede world building te schrijven, ze beschrijft de plekken zo goed alsof je er zelf bent. De personages worden uitgebreid en diepgang bij het personage Rhysand. Achter zijn mooie gezicht zit ook een gevoelige en angstige jongen.
Feyre gedraagt zich steeds meer als echte Edelvrouwe van het Nachthof.

De zusjes van Feyre hebben een bijzondere en belangrijke rol in het verhaal. Je voelt een soort van trots, medelij maar voor nieuwschierigheid naar hun kwaliteiten en krachten.

De kwetsbaarheid en moed van Rhysand en Feyre brengen de Edelheren dichter bij elkaar, die uiteindelijk samen een front vormen tegen Hybern. Het is zo mooi geschreven. Je gaat door allerlei emoties en je wordt steeds verrast.

In het begin was Rhysand mijn favoriete karakter, maar Cassian en Azriel hebben ook een speciaal plekje in mijn hart.

Ik raad dit boek zeker aan, wel op volgorde lezen.

Echt een heerlijk boek!
Nu beginnen aan de novel Hof van ijs en sterren.

Meer recensies van Cozybookbrew