De extalk

Cynthia 07 maart 2024
Je leest het vanuit Shay, haar leer je het beste kennen maar ook de andere personages leer je kennen en zijn leuk om over te lezen, het zijn verschillende personages met elk hun eigen leuke verhaal. De bijzondere chemie tussen Shay en Dominic wordt goed beschreven en je wilt echt weten hoe het met de radioshow gaat maar ook zeker hoe het tussen hun blijft gaan, vanaf het negin zat ik in het verhaal en was ik nieuwsgierig. Het is niet alleen een feelgoodverhaal waar het alleen maar draait om de liefde. Er komen ook andere belangrijke thema’s aan bod zoals vriendschap, familiebanden en rouw. Er was een stukje in het boek wat me echt geraakt heeft en zo herkenbaar is.

“Weet je was het is met iemand verliezen? Het gebeurt niet maar 1 keer. Het gebeurt telkens wanneer je iets geweldigs doet dat je wilde dat ze konden zien, telkens wanneer je vastzit en advies nodig hebt. Telkens wanneer je faalt. Het holt je gevoel uit voor wat normaal is, en wat terug groeit is beslist niet normaal, en toch moet je verder zien te strompelen.”

Het is een leuk en origineel verhaal met een heerlijke schrijfstijl en zeker een aanrader als je houdt van een feelgood met wat diepgang.

Meer recensies van Cynthia