weer een geweldig boek van Wendy de Liefde

Daantjuhsbooks 06 december 2022
December is echt de maand waarin ik zin heb om kerst/feestelijke boeken te lezen. En de titel van dit boek gaf mij gelijk een december gevoel waardoor ik niet twijfelde om mee te doen aan de blogtour. Ik heb al eens eerder een boek gelezen van Wendy de Liefde en dit boek stelt me ook zeker niet teleur.

In ho-ho-hopeloos verliefd word je meegenomen naar CuraƧao. Van het begin tot het einde werd ik meegesleept in het verhaal van Kato en spatte de liefde ervan af tussen Kato en Maurits. Ondanks dat de titel doet vermoeden dat het een verhaal is over de kerst, is dat thema een beetje aan de achtergrond verdwenen en speelt het zich alleen af in de kerst periode. Hierdoor is het geen typisch kerstverhaal.

Wendy heeft een hele makkelijke schrijfwijze waardoor je makkelijk in het verhaal mee gaat en het helaas ook zo weer uit is. De personages worden allen goed uitgewerkt

Meer recensies van Daantjuhsbooks