heerlijk boek over Texel

Daantjuhsbooks 07 oktober 2022
Ik heb al eens eerder een boek gelezen van Lily Frank, en dat smaakte echt naar meer. Twijfelde dan ook geen moment toen ik deze blogtour voorbij zag komen bij Dutch Venture Publishing.

Trammelant op Texel heeft een omslag en flaptekst die mij gelijk aanspraken. Het is een niet zo'n heel boek en dat maakt het fijn om hem tussendoor te lezen. Lily maakt in dit verhaal weer moeilijke onderwerpen bespreekbaar zoals een burn-out. Ze wilt dan ook met dit boek meer bekendheid eraan geven en dat is wat mij betreft gelukt. En dit onderwerp in combinatie met humor, maakte het een heerlijk verhaal.

Het verhaal gaat diep in op Kitty en die leer je ook echt kennen door het verhaal heen. En ze leert zichzelf ook beter kennen, wat voor mij zorgde dat ik het boek slecht weg kon leggen.

Meer recensies van Daantjuhsbooks