Genieten geblazen

Dagmar 14 januari 2020
Ik las bestemd voor mij van Chantal van Gastel boek niet zelf, maar luisterde het via de luisterbieb.

Waar gaat het boek over?? De feestdagen staan voor de deur en Jessica kijkt uit naar een lang weekend met haar beste vriendinnen Micky, Hannah en Debbie. Al jarenlang delen ze alles met elkaar, maar er is een nadeel: ze zien elkaar veel te weinig. Daarom besluiten de vriendinnen bij elkaar te komen in het familiehuis waar Jessica en Micky vroeger al hun vakanties doorbrachten. Bij aankomst wacht hen echter een verrassing. De meiden zijn niet de enige gasten in het vakantiehuis. Herinneringen komen tot leven, waaronder ook die aan een oude liefde, die Jessica liever wil vergeten. Maar dát laat het huis niet toe.

Ik vond het een leuk boek om te lezen/luisteren. Ik heb er echt van genoten. Een mooi  verhaal waarin heden en verleden zich afwisselen. Wat bij sommige boeken soms voor verwarring kan leiden. Maar dat had ik bij dit boeken helemaal niet.
Het enige irritatie puntje was het hoofdstuk waar enkel mailcontact is.  Om hierna te luisteren was echt zo vervelend. Elke keer weer de mailadressen en het onderwerp.. Dit is dan toch prettiger om te lezen, dan om te luisteren.. ik geef het boek 4 sterren..

Meer recensies van Dagmar