2 recensies in 1!

Danielle Carson 03 februari 2023 Auteur
Zowel ik als mijn moeder waren razend enthousiast over Kalverliefde. En doordat zij een ware digibeet is, plaats ik hier de recensie van ons beiden, haha.

Mijn moeder: Kalverliefde is gewoonweg top! Vlot geschreven, leest makkelijk weg en de opbouw is heel goed. Het liefst wilde ik ‘m in één ruk uitlezen. Personages zijn onwijs leuk. Als ik een favoriet moest kiezen, dan is dat toch wel Lis met haar geestige uitspraken.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Mijn recensie: Met Kalverliefde heeft Yvonne een sterk debuut neergezet. Vanaf de eerste pagina kon ik niet meer stoppen met lezen en werd ik het verhaal mee ingezogen. Yvonne heeft een heerlijke schrijfstijl, duidelijk en humoristisch. Ik ben echt dol op Floor, maar Lis is stiekem mijn favoriete personage geworden! Alleen maar lof voor dit sterke debuut en dus terecht een ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ waardering!

Meer recensies van Danielle Carson