Meeslepend verhaal

Daphne Hoeben 26 april 2021
Het blijft heerlijk om mee te leven met Lotte en alle verrassende wendingen in haar leven. Sommige elementen kon ik ontrafelen, bij andere werd ik toch op het verkeerde been gezet. Stoere Lotte die zich elke keer weer in de nesten werkt en zichzelf er ook weer uit kan halen. Aan de ene kant stelt ze zich mega afhankelijk op en op het andere moment een sterke vrouw die weet wat ze wil (en niet wil). Met Don heb ik ook een haat liefde verhouding, net als Lotte overigens. Die grote vent zou je echt af en toe als een klein kind in een hoekje willen zetten. En dan is er natuurlijk nog Chris. Iedereen wil een vriend als Chris hebben. Iemand die voor je door het vuur goud. Een man van goud!

Het was in elk geval een heerlijk boek wat UIT moest. En nu is het natuurlijk balen.... Dat hij uit is. Ik wilde zo graag weten hoe het af zou lopen dat mijn leesrem het niet deed. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant is het verhaal van Lotte nu echt 'op'.
Nou ja, het waren weer heerlijke leesuren!

Meer recensies van Daphne Hoeben