Toxine - rani de vadder recensie

Daphne29 13 maart 2020
Spannend, fantasierijk, goed uitgewerkte verhaallijn en personages!

Het verhaal begint mysterieus met een meisje dat ontsnapt en op de vlucht slaat. De spanning neemt geleidelijk aan toe naarmate het verhaal vordert. De personages zijn ook heel mysterieus opgebouwd. Hierdoor begon ik zelf al complot theorieën te verzinnen over welke personages slecht waren en welke niet. Dit vond ik heerlijk om te doen. Vooral omdzt ik op een verkeerd spoor zat. Het is een hele kunst om een personage zo mysterieus te maken om de lezer op het verkeerde spoor te zetten, en de schrijfster heeft laten zien dat ze deze kunst zeker bezit!

De verhaallijn bouwt zich geleidelijk aan op. Tot ongeveer in de helft van het boek. Daar neemt het een hele andere wending en stijgt de spanning enorm. Niet alleen de spanning steeg, ook mijn leestempo. Ik merkte dat ik steeds sneller doorheen het boek ging en dat ik er volledig in was meegesleurd. Het is een echte page-turner dat je niet loslaat. Het beschikt ook over een aantal plottwists die je hele wereld even op zijn kop zetten. Geweldig !

De achtergronden zijn mooi
opgebouwd en gedetailleerd weergegeven. Dit zorgt ervoor dat je de wereld waarin je terecht komt perfect voor je ziet.

Kort samengevat vond ik het een fantastisch verhaal en een absolute meerwaarde om dit pareltje in mijn boekenkast te hebben! Een zekere aanrader voor de Young Adult fans onder ons! Ik kijk uit naar de volgende boeken! ;)

Meer recensies van Daphne29