heerlijk verhaal

Daphneinstabooks 05 oktober 2023
Cathy Bramley Het jaar rond

Vandaag ben ik aan de beurt met de Blogtour van Het jaar rond van Cathy Bramley.

De cover vind ik echt vrolijk en mooi vormgegeven. Je kan zien dat het heerlijk zomer is op de cover en dit geeft een zomers gevoel. Het boek zelf leest fijn als je het open legt en it’s so floppy!!

De 4 seizoenen die worden beschreven in het boek neemt Cathy Bramley je mee in het verhaal over volkstuinen en Tilly is de hoofdpersonage. Eerder in het Engels al als 4 losse ebooks uitgebracht. Het verhaal komt wel traag op gang, maar dit weerhoudt mij natuurlijk niet om heerlijk te genieten. Er gebeurt van alles in de volkstuinen!

Tilly vlucht voor haar verleden naar het dorpje Kingsfield waar ze een moestuintje neemt bij de plaatselijke volkstuinen aan Ivy Lane en de tuiniers willen heel graag vrienden worden met Tilly. Je leert ook Gemma kennen die naast Tilly een volkstuintje heeft.

Bij mij aan het einde van de straat heb je allemaal volkstuinen super grappig en ik zag dit verhaal voorbij komen en ik dacht dit verhaal lijkt mij echt heerlijk om te lezen. Ik heb zelf een grote tuin alleen heb ik geen groente of fruit wat in mijn tuin groeit

Het verhaal gaat over vriendschap, liefde, verlies, opnieuw beginnen.
Cathy Bramley haar schrijfstijl vind ik erg fijn om te lezen. Eerste boek wat ik van haar heb gelezen . Alleen ik miste wel de romantische scènes.
⭐️⭐️⭐️⭐️

Dank je wel @zomerkeuning dat ik mocht mee doen aan deze leuke blogtour!

Meer recensies van Daphneinstabooks