Van Neer stelt nooit teleur

Davy69 11 juni 2022
De vorige boeken van Anne-Laure waren al fenomenaal goed en vooral uiterst verrassend. De verwachtingen voor Joséphine lagen dus ontzettend hoog. Pakweg de eerste 100 bladzijden vond ik,laat ons zeggen,niet het allerbeste wat ik ooit al heb gelezen. Net een tikkeltje te kinderachtig en te veel het gevoel dat we in een verhaal van Hendrik Groen waren terechtgekomen. Maar uiteindelijk was dit een te kritische mening. Het verhaal werd beter en beter en uiteindelijk zijn 4 sterren meer dan verdiend. Originaliteit troef,zoals in al haar boeken. Bovendien uitermate,geslaagde humor! Anne-Laure van Neer behoort stilaan tot de crème de la crème in de Vlaamse auteurswereld. Aanrader!

Meer recensies van Davy69