Absolute aanrader...genieten!

Davy69 12 maart 2024
Dit boek kan waarschijnlijk vrij makkelijk als standalone gelezen worden. Omdat ik het vorige/eerste deel, De Repair Club,reeds in mijn bezit had,besloten om dit eerst te lezen. Niet noodzakelijk maar wel een absolute meerwaarde om dit (vervolg)verhaal nog beter te begrijpen. Trauma lijkt me niet echt een thriller maar eerder een soort van semi spionage/oorlogsverhaal. Niet mijn favoriete genre maar Trauma vormt een uitzondering op de regel. Aangename,uiterst vlotte schrijfstijl. Inhoudelijk heel boeiend. Enkele doordachte,verrassende wendingen. Goede plot én bovendien werd deze meer dan degelijk uitgewerkt. Trauma heeft voor spanning en het nodige leesplezier gezorgd! Dik verdiende 4,5 sterren. (gelezen als jurylid Hebban Thrillerprijs 2024)

Meer recensies van Davy69