Verloren vrouw

Rank 7834 Gelezen 276 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 324 Favoriet 3 Recensies 40
Thrillers & Spanning Artikelen 5 Newsroom 1 Lijsten 7 Spots 10 Top25's 1   Topics 0

Een jonge vrouw wordt in het holst van de nacht gewond op straat aangetroffen. De man die haar vindt, besluit haar niet naar een ziekenhuis te brengen maar bij hem thuis tot rust te laten komen. Als de vrouw weer bijkomt, blijkt ze aan geheugenverlies te lijden: ze weet niet waar ze is of wie ze is. Aanknopingspunten om haar verleden te achterhalen lijken er niet te zijn, en als ze zelf op zoek gaat, blijkt dat ze wordt gezocht. Met geweld. Beetje bij beetje komen haar herinneringen terug, herinneringen die soms zo pijnlijk zijn dat ze zichzelf ertegen moet verdedigen. Van willoze prooi verandert ze in een meedogenloze jager. Wie is ze? Is ze iemand die ze liever niet wil zijn?

Literaire thriller
Harpercollins
08 oktober 2019
08 oktober 2019

Rolf Bos Hebban Recensent

Software in de hersenen

door: Rolf Bos 1 reactie 3 likes

In het nieuwste boek van meervoudig Gouden Strop-winnaar Charles den Tex moet je flink je best doen om een sympathiek persoon te vinden. De ‘verloren vrouw’ uit de titel is ene Djenna, een jonge vrouw, die 's nachts bewusteloos en onder haar eigen kots in een vies steegje wordt gevonden door een...

Reacties op: Verloren vrouw