Cel

Gelezen 397 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 86 Favoriet 14 Recensies 15
Thrillers & Spanning Artikelen 4 Lijsten 8 Spots 9 Top25's 9   Topics 0

Hoe bestrijd je iemand die jouw identiteit gebruikt? Michael Bellicher, hoofdpersoon uit De macht van meneer Miller, is getuige van een raadselachtig auto-ongeluk met fatale afloop. Na te zijn verhoord, wordt hij tot zijn stomme verbazing aangehouden. Waarom is niet duidelijk, maar de politie is ervan overtuigd dat ze hem moeten hebben. Michael weet niet eens waarvoor. Alles wat hij zegt, lijkt zich tegen hem te keren. Hij wordt overgebracht naar een politiebureau in het Westland. Daar krijgt hij te maken met twee spijkerharde rechercheurs, een bizarre aanklacht, een onontkoombaar bewijs en een advocate die hem niet gelooft. En dan moet de ellende nog beginnen.

De e-books van Charles den Tex zijn verkrijgbaar via zijn eigen website: www.charlesdentex.com.

Thriller
22 november 2018
9789044511086 , 9789044516449 , 9789044520583

Te veel polijstwerk

door: Eric Diepvens 1 like
De Nederlander Charles Den Tex, die door de omzwervingen van zijn vader als geoloog, geboren werd in Australiƫ, keerde op vijf jarige leeftijd naar Nederland terug. Maar de reismicrobe had zich blijkbaar ook in zijn bloed genesteld, want na zijn middelbare schooltijd trok hij eerst naar Londen en...

Reacties op: Cel