Wat een non-verhaal

Davy69 25 april 2020
Rudy Soetewey,zonder enige twijfel een van de meest ondergewaardeerde auteurs uit de lage landen. Heeft al voor menig uur leesplezier gezorgd,al zijn vorige boeken waren uitstekend en vooral hoogst origineel. Neem daar de vlotte,aangename, uitmuntende schrijfstijl bij,en wat kan je meer wensen? Reikhalzend keken we uit naar de release van zijn nieuwste werk:Bericht van de overkant. Er komen maar sporadisch nieuwe boeken uit van Soetewey,niet bepaald een veelschrijver. Euforisch waren we toen bleek dat release vele weken werd vervroegd. Op dit moment zelfs nog geen afbeelding van het boek beschikbaar op Hebban. Totaal misplaatste euforie is nu gebleken. Wat een non-verhaal! Thriller? Nee! Wat dan wel? Dierenepos,sciencefiction? Ook niet!Young Adult? In dat geval een regelrechte kaakslag voor de jong volwassenen. Belachelijk,storend,niets zeggend verhaal. Je moet het in feite zelf lezen om het te geloven. Voor de 'die hards' die het gaan proberen...benieuwd tot hoever jullie het vol houden. Ondergetekende tot bladzijde 102. Jaren geleden dat ik een boek niet volledig uitgelezen terug in de kast opberg. Op een plaats waar ik er hopelijk nooit meer aan kan ;)

Meer recensies van Davy69