Feelgood met een beetje spanning!

DebbieJ86 25 februari 2022
Lisa is helemaal in de wolken als ze wordt aangenomen bij lifestyle warenhuis Wespennest Bv. Ze komt er alleen al snel achter dat het bedrijf is slecht weer verkeerd. Van haar baas krijgt ze de opdracht de administratie van het gesponsorde weeshuis in Mozambique op orde te krijgen. Als ze vermoedt dat de cijfers niet kloppen, besluit ze af te reizen naar Afrika. Daar ontmoet ze Antipas, op wie ze op slag verliefd wordt. Zullen we samen het weeshuis vinden?

**********
Een tijdje terug kreeg ik dit boek van Karin Kallenberg opgestuurd om te lezen. Afgelopen dagen ben ik er lekker voor gaan zitten! Voor ik het wist was het boek uit!

Het is heel prettig en vlot geschreven, je zit gelijk in het verhaal. Er lopen twee tijdslijnen van Lisa door elkaar: haar tijd in Amsterdam bij het bedrijf en de tijd in Mozambique waar ze op zoek gaat naar het weeshuis. Daardoor weet je in het begin niet gelijk wat er nu aan de hand is, wat wat spanning met zich meebrengt.

Het deel wat ik Afrika afspeelde trok mij het meeste: er wordt heel mooie weergegeven wat de leefsituatie en de cultuurverschillen zijn. Wel ging het verhaal soms wat snel door gebeurtenissen heen en had ik op sommige momenten wat meer diepgang en emoties bij Lisa willen voelen.

Al met al een fijn boek! Bedankt voor het recensie-exemplaar Karin. Ben benieuwd welke verhalen nog gaan volgen!

Meer recensies van DebbieJ86