Het verlaten huis

DorienSigin 03 november 2020
Iets meer dan een jaar geleden las ik het boek de duistere school van auteur Sandra J. Paul. Ondanks het feit dat ik nooit jeugdthrillers las was, vond ik dit boek geweldig en was ik een fan van de schrijfstijl van Sandra. Dit boek ‘het verlaten huis’ is het vervolg op ‘de duistere school’ en is even sterk geschreven. Ook dit verhaal zit vol spanning, vriendschap en hekserij met een geweldig plot. De auteur heeft een erg levendige schrijfstijl waardoor haar boeken erg vlot lezen, je als lezer het gevoel hebt dat je middenin het verhaal zit en je alles als een film voor je ogen ziet afspelen. Eens je in haar boeken begint kan je ze moeilijk wegleggen.
Haar jeugdthrillers zijn absoluut een aanrader voor jong en oud!
Ik kijk nu al uit naar het voorjaar van 2021 voor het vervolg: de vergeten tuin.

Meer recensies van DorienSigin