Erg goed feelgood boek

DorienSigin 26 mei 2020
Ik had al veel positieve dingen gehoord over de boeken van Jill Mansell en dacht me eens te wagen aan één van haar boeken. Dit heb ik me absoluut niet beklaagt. De verschillende verhaallijnen en levens van onder andere Essie, Zillah, Connor en Lucas kruisen elkaar door een aantal ‘toevallige’ gebeurtenissen. Het verhaal is ontzettend voorspelbaar maar leest heel vlot, je raakt makkelijk in het verhaal en is een ideale ontspanning. Ik ga zeker nog meer boeken van Jill lezen. Nadat ik het boek las ben ik stichting ambulance wens eens gaan googelen en vind het geweldig dat je deze stichtingen zowel in België als in Nederland kan terugvinden! Erg fijn dat ik deze top initiatieven heb leren kennen dankzij dit boek.

Meer recensies van DorienSigin