aangrijpend

Doris Tichelaar 24 februari 2019
Ik heb dit boek als luisterboek “gelezen”. De stem van Tommy Wieringa heeft er zeker toe bijgedragen dat het verhaal op mij diepe indruk heeft gemaakt. In begin had ik twijfel of ik het boek wel uit zou kunnen lezen - maar snel was ik in het verhaal gezogen en die gebeurtenissen leken zo voor mijn ogen plaats te vinden. Je wordt geboren - groeit op - leeft . De keuzes die je maakt in het leven of die ook wel voor je worden gemaakt - zij bepalen alles. En ook al lijkt dit logisch maar waar ze je uiteindelijk brengen is, denk ik , voor niemand precies uit te stippelen. En zo gaan velen mee in wat zich aandient en nemen genoegen met waar het hen brengt. Aangrijpend dit zo goed beschreven te lezen. Hoeveel kracht moet je hebben om he los te wrikken uit je omgeving of is het gewoon heel laf om in je bestaan te berusten.
Dank aan de schrijver!

Meer recensies van Doris Tichelaar