Slotdeel Cirkel van het kwaad

EllyK 30 november 2019
Wat duurde het een tijd eer dat dit deel uitkwam, waardoor, staat aan het eind van het verhaal.
Ik maakte me wat zorgen of ik er wel weer in zou komen, maar dat is prima gegaan. Alle info over wat er gebeurd was komt weer voorbij zonder dat het als herhaling voelt. Goed gedaan.

Ik zat dus snel in het verhaal en dat is ook dit keer weer heel spannend. Het eerste deel gaat meer over Jules en haar familiegeheimen, maar ze voelt dat die onlosmakelijk zijn verbonden met de persoon Elijah. de leider van de sekte.
In haar werk is ze bezig met het oplossen van een moordzaak en gaandeweg het verhaal besef je, dat het allemaal met elkaar verweven is.
In het tweede deel loopt de spanning geleidelijk op en kan je het boek eigenlijk niet meer wegleggen. Alle draadjes worden afgemaakt en de schrijfstijl is ook prettig om te lezen.
Ja...boeken van Linda Jansma smaken naar meer.

Meer recensies van EllyK