Regenboog!

Els Van Haute 20 november 2020
Alles heeft een kleur. Samenstelling en tekst: Gioia Smid. Tekeningen: Fiep Westendorp.

Alles van Fiep is goed. Dat staat vast, volgens mij toch. Als je Alles heeft een kleur leest vind jij dat ook, geloof me maar. Dit is niet zo maar en prentenboek; het is een groot, stevig, kleurrijk (jawel) en leerrijk kijk- en luisterboek. Je krijgt niet alleen een lesje kleurenleer, door middel van toffe versjes leer je ook welke kleuren bij welke voorwerpen passen. En dat roze voor meisjes is en blauw voor jongens, dat is niet waar.

Tantes met paars haar, rode winterwangetjes, gele juwelen, en heel veel prachtige tekeningen van Fiep. Wat een pareltje! Lezen, leren en genieten met je ogen; fan!

Meer recensies van Els Van Haute