Als boekliefhebber moet je deze gelezen hebben!

Elviraroelofs 26 maart 2024
Wauw wat was dit een prachtig verhaal.

Tijdens dit verhaal volgen we drie mensen.
Opaline Martha en Henry. Van het verleden naar het heden en alles komt aan het einde samen.

Je begint het boek met een jongetje dat een boekwinkel in stapt en die vraagt wat Opaline betekend en dan verteld Martha hem het verhaal.

“Een goed verhaal begint altijd met thee”

Het boek is zeer makkelijk te lezen door de fijne schrijfstijl. Elk stukje verhaal brengt je dichterbij het oplossen van de puzzel. Het gehele boek bleef ik geboeid, kreeg ik nieuwe vragen of werd ik verrast.
Een parel voor elke boekliefhebber. Want boeken en boekwinkels staan centraal.

“Dus je hebt een brief gevonden en die brief gaat over een boek waar nog nooit iemand van gehoord heeft, verborgen in een boekwinkel die niet bestaat?”

Ook komen er klassiekers naar voren vooral van Emily Brontë met Woeste hoogten. Zelf nog niet gelezen en door dit boek wil ik hem zeker gaan lezen!

In dit boek komt verdriet, rouw, mishandeling, liefde, geluk en magie in voor.

“Het mooie van boeken, is dat ze je de moed geven om je een groter en beter leven voor te stellen dan je ooit had durven dromen”

Een boek dat ik zeker niet snel zal vergeten!
Bedankt uitgeverij Luitingh-Sijthoff voor het opsturen van dit pareltje.

Meer recensies van Elviraroelofs