Pff... Wat moet ik hier nu mee?

Emelie Sannen 11 september 2019
Dit boek was een teleurstelling. Ik vond de tijdsprongen vervelend omdat ik ten eerste niet zag waarom ze gemaakt werden. Ze kwamen te pas en te onpas. Een sprong terug in de tijd werd nooit verklarend of vertragend gebruikt zoals dat meestal het geval is. Wanneer je als auteur met een tijdlijn speelt moet dat goed doordacht zijn en meer nog van belang voor het verhaal dat je wil vertellen. Als dat niet het geval is, laat je het best. Verder waren de personages niet helemaal uitgediept. Gideon is meer op zijn broers beginnen lijken, een pot nat dus. Savannah daarentegen is wel op een min of meer verrassende manier naar voren gebracht. Ik ben niet erg onder de indruk, maar ze heeft nu wel diepte. In de vorige delen van de serie was ze jammer genoeg een vlak personage. Ik vond ook het plot vrij zwak, de oplossing kwam als snel en was ook erg voor de hand liggend. Er was dus helemaal niets dat het boek bijbracht aan de serie en daarmee dus ook een tijdsverspilling wordt van de lezer.

Meer recensies van Emelie Sannen