Beste boek uit de serie!

Erin Dreamer 28 februari 2017
Misschien een beetje cliché dat ik juist het laatste boek uit de serie het beste vindt, maar het is wel zo!
Alweer komen de schrijverstalenten van Julie Kagawa aan het licht bij dit spannende, hartverscheurende derde en laatste deel van de Blood of Eden serie!
Ik heb iets bij dit boek gedaan dat ik normaal gezien bij weinig tot geen boeken doe en dat is huilen! Ik heb letterlijk naar het einde toe bij dit boek gehuild!
Ik voel nu nog steeds traantjes opkomen als ik terug aan dit boek denk en het zal altijd een plaatstje in mijn hart krijgen hiervoor.
Ik heb nog nooit zoveel meegeleefd in een boek en het voelde echt alsof ik in de huid van Allison was gekropen.
Ik beloof het je dat dit boek je niet zal falen op basis van een heleboel emoties. Zelfs als je nog niet de eerste 2 boeken heb gelezen is het het zeker waard om ze direct allemaal te gaan kopen en te verslinden!

Meer recensies van Erin Dreamer