Beste boek tot nu toe dit jaar!

Binnen anderhalve dag dit boek uitgelezen. En wat een top boek is dit! Het begint meteen. Het verhaal is echt heel sterk en op een gegeven moment komt er een twist in het verhaal en een mega mindfuck, echt heel goed geschreven! Dikke aanrader voor iedereen die wel van steamy verhalen houd, maar niet de standaard love story’s van tig kilometer ver ziet aankomen. Het is een behoorlijke emotionele achtbaan. Ik kan er verder niet te veel over vertellen zonder het verhaal te verklappen, veel te goed om het zelf te gaan lezen. De foto op de cover is zo goed gekozen, dit moment is echt prachtig.
Ik kan alleen maar hopen dat er meer boeken van jtgeissingerauthor op kobo_nl komen
~leest erg snel
~veel humor