mooi!

FadiAnthonio 23 april 2023
Wat een goed boek! Ik denk tot nu toe het beste boek van 2023 voor mij.
Wel vond ik het eind heel abrupt en was het "ineens" klaar, terwijl je op het punt stond om juist nog verder te lezen. Geen idee of ik de enige was die dit had? Ik begreep namelijk dat veel mensen dit boek al gelezen hadden!

De Vliegeraar gaat over Amir en Hassan die samen opgegroeid zijn in Kabul en enorm goede vrienden zijn, totdat er iets gebeurt wat hun vriendschap voor het leven heeft getekend. Doordat de Taliban Kabul overneemt vluchten Amir en zijn vader naar Amerika, daar waar Amir achter een groot familiegeheim komt & dit geheim ervoor zorgt dat hij een terugkeer maakt naar Afghanistan. In Afghanistan probeert Amir het verleden een plekje te geven, door iets te doen wat veel voor Hassan betekent, maar dat gaat niet zonder slag of stoot.

Als ie een keer een boek wil lezen of toe bent aan een nieuw boek maar niet weet wat je moet lezen: ga voor dit boek! Het zal je niet teleurstellen.

Meer recensies van FadiAnthonio