magisch boek..

Femswapsbooks 07 mei 2024
Cassie leidt een nietsvermoedend leven totdat een van haar trouwste klanten plotseling overlijdt in haar boekwinkel. In zijn handen vindt Cassie een boek met een bijzondere boodschap op de eerste bladzijde: Dit is het Boek der deuren. Hou het in je hand en elke deur is iedere deur.

Cassie gaat veel op pad met het boek en haar huisgenoot Izzy en ze komen in een wereld vol geweld en gevaar. De enige die kan helpen is Drummond Fox. Hij heeft zelf een geheime bibliotheek, hij is zelf op de vlucht..

✨ Geluk is niet iets waarop je gaat zitten wachten, je moet ervoor kiezen en het najagen, ondanks alles. ✨

Dit boek heeft mij wel gepakt vanaf de eerste bladzijde. Fantasy is normaal gesproken niet mijn genre maar het was magisch wat er gebeurde in het boek. Later vond ik het iets te, maar over het algemeen goed. Ik had wel het idee dat ik goed moest opletten want anders ben je zo wat belangrijke dingen kwijt. Dit boek is zeker een aanrader, ook als je dus niet van fatansy houdt. Gareth heeft een fijne, snelle en beeldende schrijfstijl. Ik vond Cassie een leuk personage maar ook zeker meneer Webber. Ook waren er mooie quotes in het boek.

Waar zou jij naar toe gaan als je een deur kan openen?

✨ ‘De dingen die je in het verleden hebt gedaan, zijn al gebeurd voordat de jou van nu terugkeert om ze te doen’ ✨

3,5 ster

Meer recensies van Femswapsbooks