Geen boek voor mij

francina eijer 30 juli 2019
Mikayla Jackson leidt een teruggetrokken leven in Canada, Rocky Roads.
Ze is haar herinneringen kwijt en wordt achtervolgd door waanideeën en hoofdpijnen.
De inwoners van Rocky Roads willen haar helpen maar ze vertrouwt niemand.
Ze krijgt de indruk dat er iets niet in de haak is en langzamerhand wordt het haar duidelijk dat het ziekenhuis Westwood iets gruwelijks te verbergen heeft.
Ik had het Vervloekte Huis gelezen en dacht dat dit het vervolg zou zijn, maar dat bleek niet zo.
Een recensie schrijven lukt me altijd wel maar er een schrijven over dit boek gaat me niet makkelijk af. Ik had na de eerste paar hoofdstukken gelezen te hebben al geen idee waar het verhaal over ging en dat bleef eigenlijk het hele boek zo. Vond het heel erg verwarrend. Daarom maakt het me moeilijk er iets zinnigs over te schrijven. Het plot had ik ook niet aan zien komen en ook dat maakte het verhaal niet echt duidelijker. De schrijfstijl van Lydia is wel prettig. Dat vond ik in haar vorige boek ook. Dat maakte dat ik zonder te weten wat ik las het boek toch gauw uit had. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die wel van dit soort boeken houden maar mijn ding was het niet

Meer recensies van francina eijer