Spannend boek!

francina eijer 29 februari 2020
Wanneer Sophie Hofman iets op de weg ziet liggen stopt ze de auto en stapt uit om te kijken. Dat had ze beter niet kunnen doen, want daarna verandert haar leven drastisch en is niets meer hetzelfde. De hoop op de weg blijkt een man met een pistool te zijn, Vince, en gewond te zijn en Sophie en Bram (de broer van haar ex die een beperking heeft en ook in de auto zat) worden gedwongen naar het huis van Sophie te rijden waar haar vader is die huisarts is. De vader behandelt Vince waarna hij Bram en de vader van Sophie in de kelder opsluit en Sophie ontvoert. Hoewel er eigenlijk weinig gebeurt in het boek gebeurt er van alles en leest het als een trein en wil je weten hoe, wat en vooral waarom. De spanning blijft onderhuids het hele boek aanwezig. Ik heb genoten van het boek en vind het zeker een aanrader!

Meer recensies van francina eijer