Super spannend boek!

francina eijer 25 september 2019
Het verhaal wordt verteld vanuit 4 personen, Eva, Martijn, Kim en een vierde persoon in een kleiner lettertype, maar wie dat is weten we (nog) niet, allemaal in de ik-vorm.
Het begint met Eva, en dat begint gelijk heftig. Daarna begint het verhaal van Kim. Zij heeft afgesproken met haar minnaar Martijn, in kamer 305 van een hotel. Wanneer ze de kamer binnenkomt vind ze het lijk van een vrouw. Wie is die vrouw? Wat doet ze hier? Wat ze dan beslist om te doen met het lijk zal verstrekkende gevolgen hebben voor alles.
Het onderwerp orgaandonatie is duidelijk aanwezig in het verhaal en aan het eind komen de verhaallijnen daarover goed bij elkaar.
Wat een heerlijk verhaal om te lezen. Korte, begrijpelijke en overzichtelijke hoofdstukken met een vaart erin van heb ik jou daar :-). De personen zijn allemaal goed uitgewerkt en het is duidelijk wat een ieder denkt. Ik had in het begin geen idee wie die vierde persoon was maar gaandeweg het verhaal werd het me wel steeds meer duidelijk, al zat het eind toch anders in elkaar dan ik dacht.
Toen ik heb boek uit had, had ik echt zoiets van, wow, wat een verhaal!
Kortom, een heerlijk boek die je in één keer uit wil lezen omdat je wilt weten hoe het in elkaar zit. Een echte aanrader!

Meer recensies van francina eijer