Carry Slee heeft zichzelf overtroffen!

Gabi 27 augustus 2015
Ik heb dit boek mogen lezen voor dat het uitkwam, het was een eer. Het is een fantastisch boek. Hoe sterk een band tussen broer en zus kan zijn, en hoe schijn kan bedriegen want ze hebben namelijk problemen thuis. Ondanks de problemen proberen er het beste van te maken samen met hun band die bestaat uit hun beste vrienden. En uiteindelijk komt alles goed op hun pootjes terecht, ze mogen optreden, een relatie word eindelijk waar, problemen worden opgelost. Ik wil niet teveel verklappen eigenlijk, je moet het boek maar zelf gaan lezen. Het is echt het lezen waard, Carry Slee heeft zichzelf overtroffen. Ik had hem al snel uit omdat je na een tijdje gewoon het gevoel hebt alsof je in het boek zit. En het is ook echt een geschrikt boek voor 12+, ze legt alles goed uit, het is niet zo gecompliceerd en het kan ook echt in deze leeftijdcategorie allemaal gebeuren. Ik zeg: gewoon lezen!!